Reklamacje/odstąpienie od umowy

REKLAMACJE I GWARANCJE

  • W przypadku ewentualnych reklamacji Kupujący kontaktuje się telefonicznie lub mailowo ze Sprzedającym. Zgłaszając reklamację należy podać numer zamówienia, dowodu zakupu oraz opisać przedmiot reklamacji.
  • Warunkiem rozpatrzenia reklamacji towaru jest przesłanie go na adres Sprzedającego z załączonym opisem wady i kserokopią faktury VAT lub paragonu.
  • W chwili odbioru Kupujący zobowiązany jest sprawdzić stan przesyłki. W przypadku stwierdzenia jej uszkodzenia Kupujący obowiązany jest zgłosić ten fakt dostawcy i niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedającym.
  • Reklamacje w przypadku uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałych podczas transportu będą rozpatrywane wyłącznie po sporządzeniu protokołu szkodowego podpisanego przez Kupującego  i dostawcę przesyłki.
  • Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, konsument ma prawo do zwrotu zakupionego towaru w terminie 14 dni od otrzymania towaru. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, musi być zwrócony w stanie nienaruszonym, w oryginalnym opakowaniu.
  • Towar nie spełniający powyższych warunków nie zostanie przyjęty do zwrotu.
  • W celu dokonania zwrotu towaru konieczny jest wcześniejszy kontakt ze Sprzedającym.
  • W razie zwrotu towaru, Kupujący ponosi koszty przesyłki towaru do Sprzedającego.
  • Przedsiębiorca dokonujący zakupów w celach związanych z prowadzoną działalnością jednak nie posiadający dla kupującego charakteru zawodowego ma prawo zgłosić wadę sprzedającemu, czyli skorzystać z rękojmi, jeżeli wada zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania rzeczy

ODSTĄPIENIE OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ

Klient, który w sklepie internetowym DENTAL LUBLIN www.dental.lublin.pl, www.dentallublin.pl zawarł umowę sprzedaży towaru może odstąpić od niej bez podawania przyczyn i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów, o których mowa poniżej.

  • Termin odstąpienia od umowy sprzedaży wygasa po upływie 14 dni od otrzymania towaru.

  • Uprawnienie do odstąpienia od umowy sprzedaży towaru może zostać zrealizowane przez poprzez przesłanie oświadczenia zgodnie ze wzorem jednak nie jest to obowiązkowe. Oświadczenie należy wysłać przed terminem wskazanym powyżej.

  • W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży towaru zwracamy wszystkie otrzymane płatności w tym koszty dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez kupującego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia towaru). Płatność zwracamy nie później niż 14 dni od dnia w którym otrzymaliśmy prawidłowo złożone oświadczenie odstąpienia od umowy.

  • Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji, chyba że klient wybrał inne rozwiązanie.

  • Zwrot płatności dokonujemy po otrzymaniu zwrotu towaru.

  • Nie ma możliwości odstąpienia od umowy sprzedaży w sytuacji gdy:

    – Przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb

    – Przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

    – Przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

  • Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru.

  • Klient odpowiada tylko za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

WZÓR

OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ

NR FAKTURY VAT / PARAGON …………………………………………………………………….…………………

DATA WYSTAWIENIA ………………………………………………………………………………………..……………

IMIĘ I NAZWISKO …………………………………………………………………………………………………………..

ADRES ………………………………………………………………………………………………………………….………..

DATA ZWROTU ……………………………………………………………………………………..………………………

Oświadczam, że zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa odstępuję od umowy sprzedaży poniższych towarów:

NAZWA TOWARU  /  ILOŚĆ

…………………………………………………………………………………………………………………………………………..

…………………………………………………………………………………………………………………………………………..

…………………………………………………………………………………………………………………………………………..

…………………………………………………………………………………………………………………………………………..

Zwrot płatności w związku z odstąpieniem od umowy na konto / gotówką *

NR KONTA ………………………………………………………..…………………………………

Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży towaru/towarów oraz zwracany towar należy wysyłać na adres:

DENTAL ŁUKASIK sp. jawna

ul. Lwowska 6

20-128 Lublin

  • Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem.

  • Po otrzymaniu towaru wystawiamy fakturę korygującą i odsyłamy na podany powyżej adres.

  • Po otrzymaniu faktury korygującej prosimy o podpisanie kopii i odesłanie na powyższy adres.

                                                 

                                                                                                              ……………………………..

                                                                                                                                                        data i podpis Klienta

* niepotrzebne skreślić